På sommaren är allt okej!

Inte för att tjata men asså,,,,, Jag har SOMMARLOV!!!!
Oj asså jag hinner inte med. Men vem fan gör det på sommaren?! Jag ska utnyttja varje sekund den här sommaren och bara omringa mig med dom jag gillar. Orkar inte med att köra några töntiga lame as spel under sommaren! Vågar jag säga inget drama? Hursom, Marathon, Barnvakt, Fest, Picknick, Underbart folk, Snygga killar, Familjemys, Bebis gos, Annat gos, Övrigt mys, (och dessvärre lite opassande mys, men jag menar hey det är ju fan sommar).. Jag hinner inte meeed hörrni! UNDERBART! Det är vad livet är, underbart! Min syrra köpte en ny tv idag, lite impulsköp sådär. En as het plasma, 42" LG. Heeelt okej för min del om vi säger så! I övrigt har det vart barnvakt idag och senare på kvällen familje middag med dom närmaste på Lokal. Så jävla mätt jag är asså, det är ju nästan pinsam god mat där! Träffade min nyaste kusin idag också, lilla Billie-Lee. Kan man vara sötare eller? Neeeej!

Nu ska jag kasta huvet på kudden och inte tänka på huvudvärken jag kommer ha imorgon efter allt goda vin. Nej jag ska nog tänka lite mer på dej. Lite opassande bra så där! Myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback