Om igår

Oj vad mycket man kan säga om min kväll igår. Men hälften av allt skulle ju ingen förstå. Men jag gör väl mitt bästa på en liten sumering i alla fall. Såhär dagen efter känns det mesta rätt mystiskt. Inte såhär åhnej-ångest-vad-gjorde-jag-igår utan snarare kanske hur-kommer-det-sig-att-jag-gjorde-så! Men kul var det.

Det började med att vi gjorde oss i ordning hemma i stugan alla tre, vi tre är alltså jag och mina två systrar. Ytterst mysigt eftersom det var allmänt tjej snack och jordgubbsdrinkar. Sen åkte vi vidare in till stan för att äta middag tillsammans. Skrattade så jag grät för det mesta. Vi har så jävla roligt tillsammans. Väl efter middagen började ju det här, hm vart ska vi gå då. Efter mycket om och men hamnade vi i alla fall på soft. Och det är väl lite här det började bli lite mystiskt och kanske lite suddigt också. Det förekom shottar, cider, öl och drinkar om vi säger så, så jag lovar inga perfekta detaljer. Vi är i alla fall där och sitter och pratar innan allt dragit igång liksom. Spanar på en kille till ena syrran (dessvärre var han as lame och hookade upp med cykel-byxorna). Sen kom ju allt igång lite mer och vi börjar dansa galet, jätte roligt. Så under nått tillfälle stöter jag på Hanna, Wera och Tay. Sen var det ju mer dans och lalala. Ja nivet.

Tack gode gud att ingen kamera var med ut känner jag såhär i efterhand. För vissa detaljer vill jag inte se bildbevis på om vi säger så :P. Det som nu kommer diskuteras är vad som hände mellan norrläningen och cykelbyxorna och huruvida en kille hade manchester byxor eller chinos. Jag som hade en ganska närgången moment kan ju svära på att det var chinos, men mina spanare anser altså helt annorlunda. Det får helt enkelt lämmnas öppet. Jag hade kul och mina systrar hade kul och jag tror att ett par blå chinos hade kul han med! Äldsta syrran blev väldigt mammig och kände att det var dags att dra hem mig efter min ldans med han killen jag inte minns namnet på då hon tyckte att vi vart lite väl närgångna, så då var det taxi jakt. Och diskutionen om vad taxi skyltarna på taken innebär bröt ut. Vi blev rätt insatta i det här och diskuterade det med vår taxi chaufför. Alltid lär man sig nått nytt. Nu ska jag sätta på nån bra film, för det känns verkligen som en sån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback