Meningslös uppdatering

Torsdag idag då. Fan vad det går långsamt. Fast det är väl rätt skönt egentligen. Idag har jag haft en sån där fixa dag. Så jag har kört Zumba, gått på en jävligt lång promenad, fixat disk och städat lite här hemma. Har även hunnit med att påbörja ytterligare en skol uppgift. Känns som att saker flyter på. Det hade ju vart roligare att göra det som var planerat för dagen, vilket var att träffa min älskade Eric. Men såklart ska alltid nått strula när vi ska ses. Men men, sånt är livet.

I morrse väcktes jag av min Kung Zimbawe som ringer i panik. Men när hon inser att jag sov så säger hon "åh nej det var inget viktigt, det handlar om kläder" Man ba hallååå  "inte viktigt" och "kläder" kan inte finnas i samma mening i min värld, för sånt är viktigt. Anyways, vi satt och pratade ett tag om vad vi ska ha på oss och grejer för vi ska ju gå ut på Lördag. Det känns ju som att det kommer bli en Grym kväll. Själva tanken på att jag ska ut med mina älskade systrar känns ju inte helt fel! Kommer bli awsome!

Nu ska jag undersöka den här bio grejen och jaga reda på mami och sara och kolla om vi nu ska på bio i morrn. Jag vill ju så gärna. Jag har ju lite Chaning Tatum abstinens. Har ju redan kollat på alla filmer jag har med honom 10000 gånger nu! Kan inte en livs levande snygging bara dyka upp, istället för alla avdankade ex liksom. Känns lite pasé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback