Kramar


Älskade Alexander


Älskade Veronica

Älskade Billie-Li

En stolt jenny!

Bilderna ovan får väl ta och sammanfatta min UNDERBARA dag! Så härligt! Vi har haft öppet hus här för att min mami fyller år idag. Så jag har fått kramats med Mina kusiner Alexander, Maria, Lana och Billie-Li. Underbara bebisar i familjen! Sen har jag träffat andra underbara människor som jag saknat så det har vart en grymt härlig dag. Nu ska jag byta om från min långklänning och lägga mig i soffan och kolla på Jims värld med mami :) Puss på er mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Veronica :)

Vi måste ses snart igen , saknar dig :)<3

2010-07-09 @ 23:50:21
URL: http://baraenveronica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback