inte okej

Idag skulle vara början på en jättebra midsommar helg. Men istället sitter jag och känner mig som en jubel idiot. Med all rätt dessutom. Det är så svårt ibland när jag inte kan förklara mig så som jag hade önskat. Istället hamnar jag tre steg tillbaka och stänger allt ute. Så illa. Önskar att jag bara kunde slippa lite av det skit jag har framkallat hos mig själv, så att jag inte hade behövt vara så jävla socialt handikappad. Hatar att jag är den jag är. Att jag inte är en starkare människa. Tycker inte det är rättvist. Samtidigt som jag vill ta ansvar för mitt liv vill jag bara kasta det i ansiktet på precis alla som fått mig att hamna här. Jag vill att precia alla dom som sagt skit komentarer ska stå här och känna sig som en idiot. Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback