Helgen

Åh men snygging i min brevlåda altså! Har haft en så bra helg så det finns inte. Landet är så jävla underskattat. Här kommer i alla fall en kortare sammanfattning. Fredag så åkte jag hem från min la family i haninge. Daniel var så snäll och skjutsade hem mig. Väl hemma tjatar jag på syrran som en jävla tre åring tills hon följde med till papi. På fredagskvällen efter middagen gick vi över till Tim där det var roligt folk. Eje, David, Gurra och Elin. Mys på hög nivå. Så det blev lite öl och mys där. Alla badade förutom jag, men jag hade kul ändå. Det blev rätt sent där så Tim fick eskortera mig hem så att jag inte vinglade till fel hus. Lördag blev det häng med samma folk plus Johan och Oskar. Det var ett båt race som vi kollade på. Ytterst trevligt. På kvällen körde jag en familjekväll, vilket inte var helt fel. Sen blev det söndag jätte snabbt. Och då kom Farmor och farfar ut. Så vi fikade med dom. Så kom Söt pojkarna Tim och David förbi och sa hejdå och så.

Den här helgen var verkligen vad jag behövde. Bara underbart folk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en underbar helg sötnos, ser fram emot den första ;) <3

2010-06-21 @ 16:52:03
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback