Being on the A-List


Jag och min prinsessa och min gräsliga utväxt!

Idag har jag gult nagelack. Så sommrigt. Det är så ironiskt att jag haft det chill hela veckan, men idag ramlar alla förslag in. Ut på krogen, Barnvakt, bio och vm. Det är ju lite kul. Dessvärre går ju inte allt ihop så det blir vm sen bio. Jag ska ju ändå ut på krogen i morrn, synd bara att det var Simon och Robbin som skulle ut idag. Det hade ju blivit jävligt roligt. Ärsh jag har ju lite av en date med Channing Tatum i kväll så mig går det ingen nöd på. Kanske bara det att hångel chansen hade vart större på krogen. Nu ska jag ta en rökpaus sen fixa god mat och snacks till första vm matchen! Fan så spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback