Away

Nu ska jag äntligen lämna stockholm som är så brutalt äckligt och vila upp mig hos papi på landet! Kunde inte sitta bättre just nu! Är så trött på äckliga, otrevliga och respektlösa människor. All min energi sugs ut och försvinner i deras närhet så nu är jag helt slut. Jag måste bort och jag måste hata lite känner jag. Jag har i alla fall haft en trevlig vecka hos Syrran i haninge, lekt med barnen och shoppat MASSOR. Men fan asså vad trött jag är på alla. Tycker att några bara kan lägga sig i en jälva grotta! Den ursprungliga grottan börjar bli förliten nu. Ni är ju så jävla många som trängs där inne nu!!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback