3/6-10

Sommarlov, Sommarlov, Sommarlooooov! Det kunde inte sitta bättre. Nu har jag äntligen två månader på mig till att andas, till att leva! I sommar ska jag bara glida runt och slappa. Inget drama, inget tjaft ingen stress! Jag ska andas hörrni, vet ni hur jävligt längesen det var jag kunde andas ordentligt. Hur längesen det var jag kunde leva ordentligt. Ända sen operationen har jag inte riktigt kännt mig som mig själv. Jag har inte vart samma Jenny liksom. Det känns som att hela min kropp är fullpumpad med massa gammal medicin och skit så i morgon ska jag påbörja en Detox. Jag måste bli mig själv igen. Hitta tillbaka till mig själv liksom. Jag måste. Jag måste verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback