Just an update

Åh äckel kännslorna från igår lever kvar. Bajs verkligen. Fattar inte hur allt kunde bli så onödigt och flippat. Jag tycker ju om er alla liksom :( Det var fan en as läskig kväll och det tog tid innan "chocken" släppte. Nu är bara den här ångesten och ledsamma tankarna kvar :(

Idag har ifs vart en förvånandsvärt bra dag! Har fått kramats med mina fina vänner  vilket inte är helt fel. Massa mys idag :Å det gillas starkt här borta. Det ledsamma är ju att jag faktiskt ska lämna min fantastiska fru idag :( Elin peeeelin min underbara fina, hur ska jag överleva en vecka utan att se dig, det känns jätte konstigt. Vi får smsa som tokar helt enkelt! Hålla varandra uppdaterade och så!

Nu ska jag packa min väska och försöka att bara minnas idag, för den här veckan har verkligen vart upp och ner! Mycket dåligt och mycket bra. Som tur är det mer bra saker än de två dåliga sakerna som hände!! Myyys på det. HAha jag går och luktar på min tröja för den luktar som min mysiga kompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback