im a mess

okej jag tänker lite såhär va... att sluta röka måste ju handla om att man vill sluta röka, och i detta skede i mitt liv vet jag faktiskt inte om jag vill sluta. jag tror att jag behöver min bästaste vän ciggen för att inte gå under just nu.. så jag vet inte. kanske att jag kastar in handuken lite såhär i smyg på min olästa blogg. kanske är det så att jag ger upp lite. struntar i må-bra grejen och fortsätter med mitt destruktiva liv. för även om jag slutar röka slutar jag ju inte med allt annat.. och med tanke på att rökandet är det minst farliga jag gör känns det ovärt i det stora hela. hur jag gör återstår att se. jag har en cigg hemma. gömd på ett säkert ställe. en just in case cigg så att säga.. kan vara så att den inte existerar i morgon bitti... den som lever får se helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Du kmr klara det jätte bra! :D

2010-07-21 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback