I was looking for love, but I settled for you

För er som undrar lever jag än så länge. Jag spenderar tiden i himmelen på jorden. Träffar det finaste folken, den bästa familjen och bara chillar till sommarens musik. Idag tillexempel har jag spenderat nästintill hela dagen på en strand vid havet. Och folk, nu snackar vi havet inte någon insjö, sjö eller plaskdam i stan, vi snackar ålandshav! Det har vart stekande sol och en underbar dag. Till och med AlbinoJenny har fått någinting som kan jämföras med en bränna, sen att jag inte ens spelar i samma division som ni andra det vet vi redan. Vi har vart hela familjen sammlad under samma tak och inom samma fyra väggar i två dagar nu. Det händer inte ofta. Det blir lite extra mysigt då faktiskt. Vi brukar alltid lyxa till det med lite godare mat, mysigare aktiviteter och det blir alltid lite roligare samtalsämnen. Vi liksom delar allt. Det genererar många skratt, och skrattat har jag nog inte gjort på riktigt sen en tid tillbaka. Det är så härligt att bara kunna skratta. Oj vilken cheeeees bal jag låter som, men det kan inte hjälpas, har man haft en underbar dag måste det nästan låta som en smörig gammal balad för att man ska kunna beskriva kännslan rätt. I sann psyket anda ska jag nu ge er mina nyckelord för dagen. Vacken, varm och kärleksfull. haahaaha vilken looser jag är, men det kan inte hjälpas jag bara är sån liksom!

Kommentarer
Postat av: Charlie, the one and only bananaking!

love it!

2010-07-06 @ 02:57:59

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback