home sweet home

åh jag vill bara skrika ut med mina skrivna ord. Men nej det kan man ju inte göra. Inte för att det är ett dåligt skrik haha, men för att det skulle misstolkas. Och jag menar, det vore ju onödigt om något. Nu är jag i alla fall back in the city. Jag ska ta ett jätte långt bad i morgon. Det är ungefär den ända planen jag har faktiskt. Sen typ sova, as usual! Smsa min fina fru såklart! Annars händer inte mycket på min hörna av världen. Blir väl kanske att införskaffa mig en massa nya saker för dom där pengarna jag inte alls har.. ja vad säger ni det låter väl toppen!

Nu ska jag drömma att jag ligger i din famn för jag är så sjukt mys sugen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback