FUCK IT

Okej jag vet förra inlägget. MEn jag MÅSTE skriva just precis nu. I stället för att typ skälla ut nått litet mähä liksom! Dör av bara tanken på att jag blev inblandad i det här. Att jag står på gränsen mellan vänner och familj och förväntas välja sida lätt som en plätt. HATAR att det finns idioter. HATAR alkohol och hur den påverkar människor. HATAR att drama förföljer mig var jag än åker. HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR. Kan inte skriva det tillräckligt många gånger. Blir så trött på livet ibland. Trött på att allt måste vara svart eller vitt och att det inte finns plats för några gråa zoner. Vet inte vad eller vem jag ska tro på med tanke på att ALLA säger precis olika saker. Jag vet vad jag tycker i det stora hela, men i detaljerna kan jag inte säga nått när jag verkligen inte vet vad som hände. Pallar inte! Nu skulle jag behövt någon. Typ min fru eller nån. Vill inte sova ensam.. :(

Till nått helt annat som är minst lika vidrigt jävla äcklig är att jag just var tvungen att döda en galen liten mordisk insekt och det sprakade sådär mysigt när den mosades -.- Mår illa av precis allt just nu.



OKEJ NU lämnar jag bloggandet tillsvidare! (eller tills jag mår såhär "kan-inte-prata-bara-skriva" nivet)

Kommentarer
Postat av: Elin

elskling, du SKA sova hos mig när vi ses nästa gång! då ska vi prata tills vi somnar <3

2010-07-12 @ 22:12:37
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback