Fru


Gillar den här bilden :) känns mysig och fin. Tänker mycket på min fru faktiskt. Just för att jag har vårt armband på mig och för att jag saknar henne liksom. Evigheter sen vi sågs. Inte okej. Så Fru. Min älskade, underbara, fantastiska och sälla fru du får den här bilden. Även fast jag vet att du befinner dig i en annan värld nästan. En värld av lycka på landet med underbart folk! Men när du kommer hem kan du kolla på bilden och veta att jag fortfarande tycker att du är typ finast i världen! Puss Puss Puss Till dig Elin hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Elin

men palla vara så underbar hjärtat? älskar dig <333333

2010-07-25 @ 19:41:44
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback