Awsome

Det här är den absolut bästa sommaren någonsin! Underbara människor jag har lärt känna altså! Så jävla fina! Men jag saknar er mina älsklingar. Men det är okej för vi ses snart, och om inte annat ska vi parta sönder hela trean tillsammans :) Idag är jag astaggad på livet. Kanske för att jag har en BRA kväll framför mig! Dessvärre är jag ju inte en geni alla gånger och åt inget alls igår och iförrgår blev det bara middag, så idag är jag helt tom och matt. Mår illa som ett as. Vet att det lättaste skulle vara att inte äta och hamna i dom rutinerna igen. Men jag kämpar på och försöker tycka i mig mat! Nu ska jag ta en överdrivet lång dusch och se till att jag har nått att ha på mig ikväll! Det här är ju faktiskt sista partykvällen för mig den här veckan, för imorgon åker jag hem igen  :( lämnar min underbara fru (och alla andra hihi) för en vecka ungefär. Den veckan ska spenderas ute till havs med Moster och hennes man och min fin fina syster. Vi drar på torsdagen så det är frittfram tills dess om att ses! Puss i stora mängder!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Helluu Jenny! Det var tamjefan en evighet sen jag hörde av mig till dig! Men jag läser din blogg so I know what you're up to ;) Du, jag o yohanna borde ses snart tycker jag!! Hoppas ditt sommarlov fortsätter att vara bäst iallafall.

Massor med kramar <3333

2010-07-09 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback