Suddenly i see

Som sagt. Det skiftar. Allt skiftar. Humör. Storlek. Åsikter. Allt. Anywho. Här är jag nu. Skriver punktigt och hackigt, men vafan. Det får tålas. Jag gick upp kvart i sju i morse. Varför kan man ju fråga sig. Jo för att tvätta. Så jag pallrade mig upp och framför allt ut i vinter kylan. Fan så kallt. Ändast för att mötas av en UPPTAGEN tvättstuga. Lite vaaa känsla och lite gahh känsla. Ja Någon snodde min tid, för att jag var cirkus tre sekunder sen. Det får mig att undra hur tvätt tjuvarna opererar. Står dom redo att ladda maskinen och håller en klocka i handen och på klockslaget fyller dom maskinerna, startar dom och går upp i rök??? Huuur han någon före mig på tre minuter?! Jag bor ju mitt i mot tvättstugan?!

Jaja. Nu är klockan ett och det känns redan som att dagen vart lång då jag har pluggat, städat och -tro det eller ej- ätit både frukost och lunch.

Nu skriker Winnerbäck ur mina högtalare och jag väntar finbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback