Stopp

Dagen har mest spenderats till att reflektera över sambandet mellan Freuds psykoanalys och kvinnorna på 1800-talet. Hur kul låter inte det på en skala? - 20 typ? Det är i alla fall bestämt att vi slutar 12.25 på måndagar hädan efter. Det kan ju vara det bästa livet just nu har att erbjuda! Jag tackar och tar emot.

Eftermiddagen spenderades sedan med min fina Yohanna. Det blev Solna som vanligt och lite shopping. Åter igen som vanligt. Mycket trevligt. Vi snackade igenom livet som vanligt och vi har en deal. En lugn vecka, sen blir det att konfrontera.. Det är bra att Yohanna håller koll på mig. Ja hon borde vara min life cotch faktiskt! Det är ju alltid hon som finns där och bryr sej om mina knäppa problem!

Ett väldigt onödigt och kanske osant fakta jag fick nys om idag:
Bill Clinton blev av med sin oskuld i en röd ford som stod parkerad utanför en McDonalds.
Hur intressant? I say väldigt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Tack för idag hjärtat! <3

2010-01-18 @ 22:21:54
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback