Rainbow veins

Äntligen är insperationen tillbaka efter ett ca två års uppehåll! Nu sitter jag här och skissar och önskar att jag inte hade slängt alla mina tecknar saker av ren ilska. I morgon ska jag köpa ett nytt skiss block igen, och några pennor! Den jag har gjort på i kväll är bara en skiss på hur den ska se ut sen på den riktiga pappret! Så kom ihåg att jag inte använt mig av typ filtpenna, mjuk blyerts eller hårt papper! Så därför är den rätt kladdig skarp och tun så att säga! Men här är resultatet i alla fall!

Det är svårt att få till en bra bild på den när de bara är en skiss och på så tunt och genomskinlit papper, jag kan ju inte rita så hårt då, speciellt inte när jag har en så hård penna!

Anyway så är jag nöjd, och tror att det slutgiltiga resultatet kommer bli bra


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Den blev ju verkligen skit bra och jag håller tummarna för att insperationen ska fortsätta komma! :D

2010-01-20 @ 20:16:34
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket fröken avslagen fruktsoda! :) Jag hoppas det jag med!

2010-01-20 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback