Måndagsbarn

Måndags morgon. Vad kan man säga om detta? Det är inte mycket som händer i livet känner jag. Jag har inget att säga eller bidrag med överhuvudtaget i detta nu. Yohanna och Harmy sitter och viskar om hemlisar barkom mig. Jag sitter och dör och skriker att jag är fasligt upprörd och Jessika sitter brevid mig och kallar mig för diva! Det är måndag helt enkelt!! Så Om ni nu kikade in här för någon form av bidrag med rolig information i livet har ni hamnat helt jävla fel. Jag skickar er helt enkelt vidare till Denna fröken  (här är det dock lösen så it sucks to be you om du inte har lösenordet!!!) för alltid underhållande läsning, Eller till denna fröken för lite djupare läsning!

Kommentarer
Postat av: Harmrmrmrmry

Måndag eller inte, jag ärglad att du är på plats och skickar ett uppmuntrande blogginlägg xD



Puss pårej söto :D

2010-01-18 @ 10:39:15

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback