Life or somthing like it

Sedan den 30de har jag försökt styra upp ett telefonsamtal med min fina vän. Men hela tiden är någon av oss upptagna. Nej okej, om jag ska vara ärlig så är det Han som vart upptagen. Jag har ju ett rätt lågt tempo på mitt liv nuförtiden jämfört med honom. Vi är himla upptagna helt enkelt. Han med roliga saker och jag med rätt kassa saker men i alla fall. Upptaget är det. Minus är ju att jag inte pratat med han på länge, men plusset är ju den dagliga kontakten via sms. Trotts att de är korta och innehåller ungefär samma budskap: "ledsen är upptagen. Ringer i morrn. puss" haha.

Vill förövrigt också bara passa på att säga följande till en väldigt specifiki anonym komenterare. Det gör jävligt ont när man får sånna komentarer "någon som dött kanske?????". Hur respektlös får man vara??! Hur otrolig elak får man vara?!? Idiot jävel säger jag bara. Idiot jävla suu kyi:are, för jag antar att det är något jävla low life ur min klass. Ja någon har dött. Känns det bättre nu eller? Käns det fint att du får veta hur det är? Eller räcker det inte för dig? Ska jag vara mer specifik? Okej. Fine. Min mormor har dött. Min älskade mormor som jag nästan bott granne med i över ett år. Min älskade mormor som jag under den sista tiden fick hälsa på på karolinska. Min mormor är död. För mig är det helt overkligt och det är en känslig sak som jag ändast vill diskutera med min familj som vet vad jag går igenom. Därför har jag endast berättat det här för typ tre vänner. Men eftersom det finns så jävla många puckon så måste jag nu sitta och förklara mig på min egen blogg! Så jag hoppas att livet känns roligare för dig att leva nu när du fått mig att bryta ihop totalt åter igen! Kan jag få återgå tilla att sörja min mormor ifred nu eller måste vi återkomma till det här ämnet varje dag?!?!?

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback