Lever i en ful värld

I skolan vart det kramkalas. Med många fina tjejer. Sicken tur man har om jag får säga det själv. Det var en brutalt onödig dag i övrigt. Men men. Det är det som hänt mig efter skolan som faktiskt är värt att skriva om. Först går jag och handlar lite mat. Tanten i kassar är en riktigt jävla bitter fitta. Och vägrar byta in min triss lott. Tillslut orkar jag inte tjafsa mer och anpassar mig efter det hon tycker. Tönt tant. När jag väl går ut ur butiken och mot centrumets utgång får jag syn på ett himla trevlig killgäng. Det var ögongodis på hög nivå. Givetvis fokuserar jag mer på dom än vart jag faktiskt placerar mina frusna fötter. Så jag snubblar, halkar och fulkomligt faller pladask! Inte så diskret kan jag även tillägga. ALLA vänder sig om, inklusive detta fiiiiina killgäng. Pinsamt.se om jag får säga det själv...

Det är då man tänker tanken: "Nu kan det fan inte bli värre??!!"
Pfffff my as. Värre vart det ju såklart. Spärrarna till t-banan funkar inte så man måste stå i en lång jävla kö och vänta på att en lite farbror som tar förevigt på sig att inse att man inte kan åka på en full bussremsa.... I.D.I.O.T! Hur som, när man väl kommer ner på perongen har man ju såklart missat tåget och måste vänta i yttligare 9 minuter. När jag väl sätter mig på tåget kommer en sl kontrolant. Han tittar på mitt åkort och skrattar åt mig. Sen tvingar han av mig och en tolvårig flicka i näckrosen bara för att han är osäker på reglerna! Gubbjävel!

Jag är trött, arg, grinig och i ett stort behov av nikotin!
DONT MESS WITH ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback