Just dreaming

Det känns som att jag har tagit mig igenom den här dagen i en enda dimma. En tjock frätande luft som inte dödar, men förlamar. Huvudet har vart segt och otroligt tung över lag. Känns ju sådär. Ursh jag drömmer mig bort till sommaren. Vill att den ska infinna sig här nu. Knacka på min blåa dörr och ge mig en bamsekram. Säga att livet är okej att leva nu. Jag kan återvända till vardagen. Inga problem är stora på sommaren. Kearfree är vad man är. Ja, Jag längtar! Jag längtar efter den fuktiga luften. Det ljumna vattnet. Den strålande solen. Doften av nyklippt gräs. Jag saknar att bara sitta på stranden med jätte brillor, röka och lyssna på töntig sommar musik. Jag saknar faktiskt dom där regniga dagarna också. Jag saknar hela paketet.

Det ryktas om grekland i sommar. Faktiskt har förslaget kommit från flera håll, så jag håller tummarna helt klart. En sak är i alla fall bestämd. Den här sommaren är den som gäller. This is it! Fan asså. Det här ska bli bra!


Kommentarer
Postat av: hanna

VILL HASOMMAAAAAR!!

2010-01-23 @ 00:57:00

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback