jag lever imperfekt i presens

Tänka sig. Sicken lång jävla dag det har vart idag. Har verkligen vart bamse trött heeeela dagen. Höll helt ärligt på att somna på kv lektionen. Verkligen inte okej. Nu ligger jag nerbäddad i sängen med mystofflorna och hela balleten ni vet. På tvn går the hills och jag skulle inte kunna vara mer white trash just nu..

Eftersom dagen vart lååång och jag var på allmänt kasst humör kändes de som att jag behövde en liten skäm bort dig själv eftermiddag. Är det inte fint att materiella saker kan göra en så jävla glad. I alla fall tre sekunder. Men ändå. Jag köpte en jacka för 600 spän. Bara för att jag var lite nere liksom ^^ hahah. aja. Det + glass med kola-och chokladsås + söta sms var typ det ända som gjorde min dag värd att nämna. Nu sitter jag och mår illa och äcklas av tanken att jag faktiskt tryckt i mig glass, och tycker att det är typiskt att the person man vill snacka med ALDRIG är inne på msn. Looooooser.
Nu ska jag färga mitt hår som jag förstörde igår.

Pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback