Jag är den jag är för att jag gör det jag gör

Idag har jag vart beroende av musik skulle man kunna säga. Jag har typ lyssnat på samma låt om och om och om igen. Typ bara för att ta mig igenom dagen. Men sånna dagar ska ju också existera antar jag. Balans eller hur är det? Hela mitt huvud skriker IGLO och jag känner inte att jag har så mycket mer vettigt att komma med här i livet. Jag upptäckte till min förskräckelse att inte äns snygga killar hjälper mot mitt jävla iglo humör. Känns ju lagom party.
För att samanfatta dagen på ett såntdär lite mer än coolt sätt:
-Känns som jag sov igenom hela jävla kommunikationen. Folk satt och skratta åt andras fördommar.. Själv tyckte jag inte de var så jävla party. Mest segt som vanligt.
- Kv. Asså jag vill minnas att jag satt och stirrade ut i ingenstans i en timme innan jag insåg att jag måste göra något. Så jag skriver om hur man blir en astronaut. För givetvis vill man väl bli det?
- Efterskolan var Yohanna över trött och jag var iglo trött om man nu kan kalla det så. Jag vart filosofisk och hon vart blond.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback