Gammal sång

Idag är det tisdag alla barn. Ifall ni nu missat det menar jag, för sånt kan ju hända. Jag är hemma och har ont, what else is new liksom? Jag gör små försök till att sitta upp och plugga lite, men mislyckas mest. Nu tittar jag på days of ur life, det är på den nivån jag befinner mig på kan man säga. Så ni vet vart ni har mig.

I övrigt scanar jag alla bloggar i hopp om att någon vill dela med sig av sitt roliga liv till en ständigt och ofrivillig soffpotatis!! Men det är aldeles för få som updaterar om jag får säga det sjäv!!

Jag har hört från en väldigt säker källa att Delfiner vilar bara ena hjärnhalvan i taget för annars glömmer dom bort att andas och drunknar. Undra om det är sant... någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag har hört det förut, så jag tror nog att det stämmer!

2010-01-19 @ 15:52:47
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: jadu.. onödig fakta-killen

jaha, så du har hittat en ny källa till onödig fakta :( okej.. okej..

2010-01-19 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback