Fire Bomb

Ibland skriver jag inlägg som jag bara skriver för att få skriva. Men dom tycks alltid bli för ologiska, så dom publiceras aldrig. Men när jag tittar bak i mitt arkiv ser jag massa sånna opublicerade. hm.

Jag är väldigt trött idag. Humöret har verkligen skiftat idag. Som jag beskrev för Yohanna så känns det som jag sitter i en iglo. Som att jag har snöats in för varje svek. Varje ord. Varje elak tanke. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Jag vill inte komma någon nära längre. Jag tänker stanna här i min jävla kalla och framför allt brutala iglo. Nu snackar vi is, hård is och kall snö som omfamnat mig från topp till tå. För varje gång jag lyckats ta mig ut, varje gång mitt hjärta värms och jag lyckas smälta isen så slutar jag ändå på samma ställe...
Kan.Inte.Andas.

Nej okej. Det vart inte speciellt logiskt kanske. Men i alla fall. Det är det enda sättet att sätta ord på det hela tror jag.

Nu kom jag helt av mig egentligen. Vi hade öppethus idag i skolan. Jag och Harmy stepped up och körde rollspel inför de andra! Enligt Siddy och Ingrid var vi bäst. Bara så alla har koll på det. Vi är bäst!

Yohanna och jag satt och hade allmänt mys innan det hela började. Sen kom fröken Kampani och umgicks med oss. Så det var vi fyra ikväll. Och hur najs var inte det. Inte en helt illa kombo om jag får säga det själv. Synd att de andra två tjejerna inte var där!


pussen

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag tycker inte om den där iglon, den är kall och tom...inte alls som du.

2010-01-25 @ 22:50:06
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback