Fantastiskt

En slapp dag är det minsta man kan säga. Det inleddes med filmtittande, The proposal som jag redan sett och älskar. Siddy fann empati i sitt hjärta och bjöd oss tappra själar på kaffe från cafet. Väldigt treviligt, sen att vi var typ åtta personer närvarande idag hjälpte nog en del också. På eftermiddagen var det sedan tänkt att man skulle bege sig till mötesstationen, koppartälten i haga parken, för att påbörja en ca 50 minuter lång vandring, aka hitta daniel jakten. Jag och Yohanna insåg att detta inte var något som föll oss i smaken, så vi övertalade Daniel, vilket var mycket enkelt, att vi skulle gå med honom direkt (den korta vägen) och hänga vid elden medan de andra promenerade i den kalla snön.

Efter några av Daniels underhållande historier och efter att tårna sakta men säkert förfrös en efter en bestämde vi oss för att åter bege oss mot Solna. Där blev det att käka för min del, och snacka tills vi blev aldeles matta i huvudet. Mycket trevligt. Jag har även införskaffat mig en klassisk bok som ska påbörjas snarast!
Tummen upp för mig!

Idag är det även Fredag kan jag ju passa på att påpeka. Förut betydde det "skicka söta sms dag" Så detta har även gjorts det med. Och när jag fick mitt blev jag aldeles tårögd. Nej inte bara det. Sakta men säkert övergav tårarna mina ögon och rullade lugnt och stilla ner för min kind. Tänk vad fröken Hanna Jönsén, min absolut första vän från psyket, har berört mig under den här tiden som vi kännt varandra. Att den flickan är bra med orden är något jag är så avis på så det finns inte! Bli författare hjärtat, för när jag är alldeles grå och dammig av ålder vill jag sitta i en knarande gungstol och läsa din bok för 100de gången. Du är fantastiskt!


Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh med gode gud älskling, du gör mig tårögd! Du är det allra finaste! Jag vill lägga dig i en röd liten sammetsask och ha dig med mig hela tiden. <3<3<3 du gjorde min dag!

2010-01-08 @ 23:25:04
Postat av: Anonym

Jag är alvarlig, jag kräver att du skriver en bok! Snarast!<3

2010-01-09 @ 12:12:54
Postat av: hanna

haha jag jobbar på det, måste bara komma på en story! Men i sommar, då ska jag skriva dag och natt för dig baby ;)

2010-01-09 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback