Familjemys


Igår åkte jag och min lilla akalla familj över till vega. Det blev en charader kväll och vi satt uppe till klockan tre och töntade oss. En mycket najs kväll med andra ord. Morgonen efter (imorrse med andra ord) var mindre najs då vi alla kände oss skapligt bakis. Måste bara understryka att vi inte drack en droppe, där av det undliga bakis humöret. Hur som, vi skickade ut Mannen i huset för att köpa frukost. Fetch helt enkelt. Duktig som han är så handlade han 15 frallor, som vi fem tryckte i oss! Mutcho nice!

Sedan fick man ett oväntat sött sms från storebror. Det hela gick ut på att jag behövde muntras upp och han föreslog middag och bio! Väldigt trevlig ide. Så idag har vart en syskon dag. Vi tre andessonare barnen har käkat gott gott (fett fett) och sett två filmer. Götakanal 3 som jag valde, sen Avatar som de äldre valde. Båda var bra. Men bra är nog den ända jag kan säga. Inte sådär haleluja bra som alla påstår att avatar är. Det är bara lögn om jag får säga de själv!

Dagens minus är väl att jag inte äger ett busskort för stunden. Detta resulterar i att jag nu inte kan ta mig någonstans. Inte äns till damrnas gett together. Synd för jag hade inte klagat på att få träffa fröken Kahsay!!!! För hon är saknad. Även fröken Jönsén är saknad. Nej who am I kidding, alla är ju fanimej saknade såklart!



Shuppa huppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt skönt att veta att du saknar vissa och andra inte.

2010-01-04 @ 15:37:37
Postat av: Anonym

vafan de står ju att jag saknar alla?

2010-01-04 @ 15:39:54
Postat av: Boris

Kan du vara med på min Tävling på bloggen:)?



skulle vara kul med fler folk :)

2010-01-04 @ 15:51:28
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

låter som en mysig dag! :)

2010-01-04 @ 16:30:46
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kan du hjälpa mig och säga vilken färg på mitt mobilskal jag ska ha?. Kolla in :)

2010-01-04 @ 16:45:34
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback