Faded memories

Idag fick jag hem massa massa massa foton. Gamla foton. Slitna foton. Bleknade minnen i form av svartvita bilder. Dom är jätte fina. Jag har aldrig sätt dom här bilderna. Väldigt kul att se hur min mormor, biologiska morfar och hur min g-mormor såg ut när de var unga. Slutsatsen är att Mormor var otroligt vacker.

I övrigt fick jag reda på att vi hade en spion i vår släkt. Rätt coolt. Det är nog därför jag är så sneaky. Det ligger i generna. Dom var riktiga spioner liksom. Jag är imponerad.

Här är min mormors bröllops foto från när hon var gift med min mammas pappi.


Jag har spenderat kvällen åt att kolla på Hott Fuzz med la familia! SÄMST jävla film men trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svartvita foton och familjehemligheter är bäst!!! Eller näst bäst, efter dig såklart!

2010-01-31 @ 17:18:01
Postat av: jenny

Jag håller med dig! Det fanns en hel del av de båda! Så underbart att sitta och kolla igenom de blekta fotona och bara drömma om att leva på den tiden!! Allt var så mycket finare då! Du kan vara bäst hjärtat!!! <3

2010-02-01 @ 09:28:35
Postat av: Anonym

Jättefin bild verkligen. Varför inte bara skriva Mormor och Morfar? Känns lagom onödigt att skriva, min mammas pappa. Synd att bilderna i din header är så suddiga.. och en snabb fråga också. varför Vi står skrivna i evigheten?

2010-02-01 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback