En insikt

Dagens tema har vart att dra täcket över huvudet, ungefär. Det har vart så mycket idag som inte kännts rätt nånstans. Så mycket man undrar över, och inte riktigt förstår. Vart tog jag vägen egentligen? Någonstans på vägen har jag tappat allt. Alla mina principer, värderingar och vilja. Därför har jag inte vart inne på internett eller svarat på några sms eller telefonsamtal idag what so ever. Jag har verkligen isolerat mig.

All energi är borta och det känns inte riktigt som livet är där det borde. Någanstans i all drama, bråk, skitsnack och livets andra vardagliga påfrästelser har jag tappat fästet. Det finns inte mycket kvar av mig nuförtiden och jag kan inte hjälpa att undra vart jag tappade det. Den där fina egenskapen jag faktiskt hade. Det man inte riktigt kan benämna med ord, men ser så tydligt där det finns. Jag är helt enkelt inte mig själv längre, utan har blivit någon som jag inte tycker om. Någon som jag avskyr. En sån människa jag brukade skratta åt.
Jag vill börja sjunga på riktigt igen. Jag vill ta tag i allt det jag missat.

get it right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback