Fireflies

idag är det onsdag och jag var mycket förvirrad i morrse och trodde vi hade typ alla lektioner förutom just dom vi hade, så jag har känns mig lagom oförberädd idag! På andra lektionen insomnar nästan hela Suu Kyi. Helt stört! Vi har verkligen inge syre i vårt klassrum! Jonas frågade om vi var dumma i huvet och inte fattade ett smack eller om vi bara var sega, för ingen svarade på frågorna. Som jag sa sov ju majoriteten! Underhållande om jag får säga det själv. Förövrigt har jag vädrat mina tårkanaler idag! Jag satt och grät och läste en dikt om och om igen på tbanan hem! Ja, jag satt där som ett jävla pucko och läste och grät om vartannat! Snacka om att Fröken Jönsén har en speciell talang för ord!

För att byta ämne helt här då, så måste jag berätta om något jag är lagom chockad över... Man blir lagom trött när man ser en tjej på typ 8 år som går runt med pälsmössa, designer handväska och en iphone!! Vart är värden påväg undrar ju jag. När jag var så liten var jag smygfet, hade heelt platt och ostylat hår och inga ögonbryn. Crazy! Och jag hade verkligen ingen fancy mobil, nej jag hade ingen telefon alls då tror jag!!



Ja, det känns som att det här är ett bevis på att man gör allt man kan för att slippa plugga!

Gissa varför jag älskar att shoppa?!
Smurf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback