Där satt den!

Åhh Äntligen! Äntligen har den lilla grå saken som suttit i mitt bakhuvud och gnagt hela tiden försvunnit. Nu vet jag äntligen vad det är jag vill!! Jag snackade med min fina vän Eric igår, som alltid kommer med bra åsikter. Och vi var rörande överäns att vi måste hitta något som motiverar oss, för att orka ta oss igenom gymnasiet. För just nu för vi det inte för vår skull, utan för precis alla andras. Man gör inte sitt bästa då. Precis som när Eric städar rummet.. Om han får göra det när Han tycker det är stökigt gör han det nogrant, men om han ska göra det när hans mami säger till honom fuskar han. Då dammar han fönsterbrädan och sätter på damsugaren och sätter sig och spelar tv-spel. You get the point? Vi måste börja göra skolarbetet för vår skull, på så sätt höjd våra betyg!

NU har jag äntligen kommit på något som kan motivera mig till att få bra betyg. Nu vet jag vad jag vill göra, hur härligt är inte det?!?! Så nästa vecka ska jag prata med min mentor och min rektor för att se om det finns en möjlighet att genomföra det här! Åhh jag hoppas verkligen! Håll tummarna för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker det låter superfint, du får berätta mer sen om planen :) Pussen.

2010-01-22 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback