Dagarna bara går

Nyår var lugnt. Det var kärleksfullt och fyllt med skratt. Precis vad vi alla behövde efter omständigheterna. Vissa saker hade jag kunnat vart utan. Men så är det väl nästan alltid. Det blev charader, rita gissa vinn och sushi. Det var himla trevligt faktiskt. Senare mot kvällen blev det dock smärtsamt tydligt att vi var en förlite. Men jag skålade och försökte hålla den goda minen uppe. Jag är dock mycket tacksam över de små pauserna jag hade med systrarna. De stunder vi rymde ut. Det behövdes kan jag lova. Men. Nu är det nytt år. Ett nytt år. Det känns inte som någon skillnad. Det har vart som att gå med ett stor åskmåln över mitt huvud. Det spelar ingen roll att det numera är tvåtusentio.. målnet är kvar.

shuuuuuup im out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm nån som dött kanske???

2010-01-02 @ 01:10:34
Postat av: hanna

Men hallå? lite respekt förfan. Tänk om det verkligen är så? och så sitter du som en idiot och kör gissningsleken..

2010-01-02 @ 15:13:15
Postat av: Yohanna

Du borde lägga upp nyårs bilderna, sjukt mysiga ju! =)

2010-01-02 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback