Your worth more when your sick

Shuppa. Nu är jag då yttligare en erfarenhet rikare, ite visare och lite coolare. Jag sitter nu, dag tre efter operationen med häftklammror i magen. Ser lite ut som något vår lärare skulle göra. Så nasty om man tänker efter. Men det gör inte jag. Jag blundar och låtsas att jag är fett hard core. As cool. och allt annat som kan beskrivas som korkat. Idag fick jag i alla fall åka hem och bra känns det. Bra bra bra.

Gud man blir himla bortskämd när man hamnar på sjukhus. Man får tidningar, blommor och godis och en massa massa massa krya på dig sms och samtal. Jätte mysigt. Då känner man sig omtyckt. Så tack på er. I ärlighetens namn sitter jag och tvingar upp ögonen för på sjukan somnade jag ungefär nu. Men tanken är att dygnen ska flyta tillbaka, för jag vill inte vakna var fjärde timme i natt som jag var tvungen på sjukis.

I morrn eller senare ska jag slänga in två halvtaskiga bilder på mina häftiga häftstift i magen. Nu ska jag lägga mig vertikalt i sänngen och ta lite smärtstillande. Tills vidare mina damer och herrar. Tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Massa kärlek på dig och på att du är på bättringsvägen! <3

2010-02-18 @ 20:56:14
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.seblogg.se
Postat av: tay

KRYA PÅ DIG NUVA! <333

ja hoppas allt går som smort! :*

2010-02-18 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback