Where ever the sun goes down


Me at the moment

Snart kommer Storebror på Middag. Eller om det blir middag eller inte är för tillfället oklart då ingen av oss är speciellt hungriga. Men att umgås är ju inte heller fel! Synd bara att jag mår så himla dåligt. Känner mig inte alls som ett kul sälskap. Jag sitter och tänker på vad jag ska packa med mig till min vistelse, eller mini semester, på Danderyd.. Det står att man ska ha med sig tofflor och morgonrock. Haha. Aja ett par böcker får nog följa med för jag lär ju vara rätt så ensam större delen av dagarna.. Förutom när jag måste göra sjukgymnastik. vilket skämt. Jaja. Nummer tio säger jag bara. TioTioTio!


Kommentarer
Postat av: Harmy

Får man hälsa på diG när du är på sjukhsuet då? :O <3

2010-02-10 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback