Spelningslistor

afkjnjdfnjksöfjksgkajskjsdg
Ja vad ska man blogga om egentligen? Jag gör inte så mycket nu för tiden. Eller jo. Jag gör massor. Massa shady buissnies som jag absolut inte vill dela med mig av på tha blogg. Så därför har jag kass uppdatering.
Vad har hänt denna helg? Nja inte mycket faktiskt. Något som är über värt att nämna är ju pulkaracet. Krigskadorna som jag nu besitter tack vare söndages tokerier är väldigt värda. På kvällen var det även middag med Tre morbröder, En moster, Två respektive till de tidigare nämnda och En morfar. Helt okej ändå. Sen får man ju inte glömma lilla Knappen i Tutans rätt så stora mage. Det var en mycket fin Dag rakt igenom.

Idag. Måndag. Sjukhus dag. Jag har sprungit runt på Danderyd aldeles för mycket idag. Har träffat sköterskor, narkosläkare och blivigt informerad om diverse slangar och "smärt" skalor. Jag känner redan nu att nummer 10 kommer vara min bästa vän. Nu är det en vecka kvar. Sen väntar dagar med konstiga slangar, en ihop häftad mage och sjukgymnasti.

Idag fyller Bror 20. Så det var att fira honom med en massa fina presenter. Även en tripp till IKEA har jag hunnit med och nu ska jag KASTA mig i sängen och proppa i mig lite voltaren. Shuppa!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är så stark älskling. Duktig duktig duktig!<3<3<3

2010-02-08 @ 22:17:46
Postat av: Harmy

jenny jag vill bara krama dig, du starke människa. hålla dig i handen när slangarna fröjdas i och kring din kropp. vi ska fira när du är klar <3 och vi borde haffa en fika <3

2010-02-08 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback