More Sunshine cus it makes me smile

Efter den otroligt givande Sam lektionen begav jag mig in till stan med tre fina flickor. Vi slog våra snygga skallar ihop och tog oss en fika. Eller ja, Hanna var lite kidnappad då hon egentligen inte hade tid. Men sånt får man ju ta. Att bli kidnappad av oss liksom. Så går det när man är sådär snygg!

Nu hoppas jag att HarMuu ska lägga in bilderna på FB så att jag kan få njuta av bildbevisen över våran lilla Catch up! Det var ju ändast darför mötet var sammankallat! Vi pratade ett par pojkar, två som är omtyckta och en som bara är konstig. Vi pratade mammor, familjer och besökstider på sjukhuset. Massa Massa Massa trevligt om jag får säga så!

NU ska jag ringa ett fint dagligt samtal som man blir så glad av. Puss på nosen.

Så länge, innan fika bilderna kommer, bjuder jag på 2 söta bilder från gårdagens flum flum flum

HarMuu och Jag.

Jag och Yohanna




Kommentarer
Postat av: tay^^

asså ni såg verkligen ut o ha kul på dramalektionen! :D ja vill se erat drama! ^^

2010-02-12 @ 22:43:57
Postat av: Jenny

Hahah ja du Tay, vi hade verkligen roligt! ^^

2010-02-13 @ 12:10:07
Postat av: Yohanna

Mucho mucho kärlek på er tjejer <3

2010-02-13 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback