More or less like an elephant

Jag mår bra. Fan vad härligt att äntligen kunna skriva att jag mår bra! Givetvis är inte allt på topp, men det kan man väll inte begära när man har fått fem små hål i magen. Det går ju inte fort liksom.
Nu när jag har rehabliterat mig hos mina föräldrar är det dags att återgå till mitt förbaskat tråkigta liv i betong djungeln igen! Så i morgon far jag hem. Jag ska först fixa en massa ärenden som måste tas tag i nu när jag är 18 år. Hörde ni, eller snarare, läste ni? Jag är 18. Glöm inte det :) Haha.

Idag har jag och föräldrarna vart i n-tälje och shoppat lite. Jag har fyndat tre tröjor faktiskt. Mycket nöjd. Det bästa måste jag erkänna var priset! Allt var som hittat kan man säga! Sen käkade vi kina käk, vilket inte satt helt fel! Så gott. Så det har vart en ypperligt trevlig dag! Nu ska jag njuta resten av kvällen med att kika på os och sen kolla på en massa massa massa filmer. Det är så jag jobbar!


Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det är så underbart att snyggjenny är back on track! <3<3<3

2010-02-28 @ 23:58:40
Postat av: Yohanna

Iiih vad nice, älskar att livet börjar välja att sammarbeta! :D <3

2010-03-01 @ 23:39:27
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.seblogg.se
Postat av: taya

ja gillart! :D

fortsätt så bby! <3

ta hand om dig :*

2010-03-02 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback