Inside my head

Det är så fruktansvärt svårt att hinna med. Livet går så jävla fort och hela tiden möts man av stora hinder. Jag hinner verkligen inte med. Det känns helt orimligt att äns kunna gå ut det här läsåret med betyg. Det finns inte. Så fort jag loggar in på School soft för att kolla allt jag måste göra stänger hjärnan av. Jag får sån brutal jävla ångest och kan fan inte andas. Det är så jävla tufft. Jag hatar det här. Jag hatar att jag ligger så efter. Jag hatar att känna mig helt hjälplös och redo att åter igen kasta in handuken. Gymnasiet och Sjukdom passar inte ihop. Det är slutsatsen. Det finns ingen bra tidpunkt att bli sjuk på, men på gymnasiet är det verkligen inte helt okej. Speciellt inte när det tar sån tid..

Jag är så trött nu. Hela jag är tömd på känslor. Jag är helt slut efter nästan ett halvår av sjukhus undersökningar, för att sedan vänta på oerations tid som sedan innebär att vänta på att återställa sig efter opoerationen. Jag orkar inte riktigt med längre. Allt i mitt liv har behövts sättas på paus. Det som suger så brutalt är att vännerna sätt åt sidan helt ofrivilligt. På måndag fyller jag 18 år och jag kommer förmodligen vara säng liggandes och knapra smärtstillande. Mitt liv är så brutalt jävla botenslöst kul.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Du ska inte behöva tänka på skolan nu, det viktigaste är att du mår bra, vilket du kmr att göra snart. Love you sweetie! <3

2010-02-20 @ 19:12:06
Postat av: Hanna

:( Oavsett om det tar hundra år eller en livstid så finns jag här, du finns hela tiden med mig och du är fruktansvärt fin iallfal. Orden är inte bra idag. Men du är bra. <3 hang in there honey!

2010-02-20 @ 19:32:58
Postat av: Hanna

Var inte meningen att låta hurtig, sjukdom suger riktigt jävla hårt. Önska att jag kunde slita bort det onda från dig! <3<3<3

2010-02-20 @ 19:33:51
Postat av: tayan

aj men herregud jenny :(

ja önskar verkligen att du kryar på dig fort! vi är här och stödjer dig vännen du är en fantastisk person jenny du ska inte behöva sättas ut för sånt härt skit. :/

GRATTIS I FÖRSKOTT <3 ja hoppas du ändå får århundrandets bästa födelsedag! :*

2010-02-20 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback