här och nu

Aloha Amigos. Ja varför inte slänga in lite kulturella skillnader i vardagen. Det har gått ett par dagar nu då jag inte orkat med datan. Inte telefonen häller. Nej jag har vart helt isolerad från världen skulle man kunna säga. Jag ränker inte skriva ett helvettes långt inlägg om hur synd det är om mig och hur jag mår och så vidare. Utan jag tänker bara skriva att Jag lever. Jag gör min sjukgymnastik och försöker lära mig gå igen. Jag har tagit ut styngen och är inte längre hardcore jenny. Det är allt jag har att säga. Det är fortfarande jag och mina smärtstillande men tack gode gud behövde jag inte åka in till danderyd på min födelsedag när jag var riktigt jävligt ofantligt dålig.

Tydligen förekommer oro hos många runt om mig, så jag är nu under vård av mina päron på landet. De vakar över mig som hakar och tvingar mig att äta och så vidare. Jag hatar att jag inte får träna för jag känner mig som en potatis. Tanken av mat gör mig reält äcklad. Jag är trött och matt och vill bara sova. Meen jag lever. Jag kämpar. Och sist men inte minst drömmer jag knasiga drömmar. I förrgår skrevs en sång om HarMuu och de övriga i järngänget, och igår försökte Hanna muta en prest med en LapDance för att låta oss rymma från FatCamp. Ja som sagt. Jag drömmer en hel del knasiga drömmar!

over and out


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHA, jag hade älskat att vara med i den drömmen! Lapdance åt en präst känns inte helt fel XD haha, skönt att höra att du lever.

Kriga med smärstillande, kriga med maten, för den ska ju ner varesig den vill lr inte. Du kan vara starka-krigar-jenny istället för hardcore!

Önska du var i skolan så jag kunde krama lite på dig och "klappakattenklappakatten" på ditt huvud så det nästan gjorde ont! <3 pusspusspusspuss

2010-02-25 @ 20:36:31
Postat av: tay

ja hoppas verkligen läkningen går fort! du är saknad <3

2010-02-25 @ 22:13:50
Postat av: Yohanna

Ååh, vad glad jag är över detta inlägg! Skönt att veta att du är vid liv lixom! Att åka till din papá var nog ett väldigt smart drag! Vi kan vara potatisar tsm! Du är alltid hardcore, med eller utan stygn! Hör av dig när du kmr hem igen! Lr ja, gärna innan oxå! Den sekunden du ser det här så skickar jag över en massa kärlek från mitt hjärta till ditt!

2010-02-26 @ 16:41:25
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.seblogg.se
Postat av: Anonym

åh vad skönt med livstecken, där du andas och fungerar så gott det går i tillvaron. saknar dig så mkt, ska du veta, och hoppas landet fyller upp alla dina behov, det lär vara bästa vården du kan få just nu <3



älska störda drömmar, de lyfter tillvaron lite.



puss på hardcorejenny, no matter what <3

2010-02-26 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback