♥Forever and ever and always♥

Ja alla knattar, kottar och nötter! Varför står det "vi står skrivna i evigheten" för i min header? För att det är fint. Det är fint på ett svart vitt sätt. På ett sånt där ovanligt, uppenbart och 40-tal sätt. get it? Så det var den uppenbara förklaringen. Men oftast ligger de ju något djupare bakom. I mitt fall är väl detta en regel utan undantag. Jag fick en sån fin dikt för ett par veckr sedan. Den absolut bästa dikt jag någonsin sätt. Så vacker och fullständigt underbar. I den dikten stod de bland annat just den meningen. Att hon och jag står skrivna i evigheten. Så headern är ett sätt att på minna mig själv om livet egentligen. Allt jag har, allt jag kan förlora och allt jag inte vill gå miste om. Sen skadar det ju inte att det är så förbaskat fint formulerat!'

Vem annars skulle kunna ligga bakom vackra dikter här i världen om inte Min älskade Jönsén.
Hanna Birgitta Jönsén, som är lika vacker inifrån och ut, även om hon tycks glömma bort det då hon har minne som en guldfisk.

Snygging.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh du är så fin vännen min!<3<3 Tacktacktacktack för att du finns, för att du är bara du och ingen annan. <33333

2010-02-01 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback