.

Jag vet egentligen inte hur jag ska förklara min känslor just nu. Jag tror ingen skulle kunna förstå. Det känns som att jag sitter fast i ett bottenlöst hål och försöker förtvivlat ta mig ut. Men det går inte. Jag sugs bara ner längre och djupare. Jag har tappat all tidsuppfatning och dagarna suddas ihop. Det känns som att tiden bara flyter, krälar fram. Jag vet inte. Jag bara är. Jag ler lite knackigt så att folk utifrån inte ska fråga, för jag orkar inte med frågor. Jag orkar inte med det hela. Så jag ler, pratar om något annat och försöker kväva det dåliga. Men någon gång varjedag måste jag sitta där med mina egna tankar. Jag måste handskas med dom och det får mig att vilja dö.

Ja känslan jag just nu har inom mig är att jag vill dö, sakta och plågsamt. Det känns som att jag dött lite inom mig sakta men säkert och nu väntar jag på att det fysiska ska stängas av. För just nu är det psykiska avstängt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag älskar dig. Jag vet inte vad du går igenom just nu, jag kan antagligen inte nära nog ens halvvägs förstå hur du har det. Men jag vet hur det känns att behöva klistra på det där jävla leendet, kväva det smutsiga och fula som typ vägrar försvinna. Och jag vet att du är stark, starkare än mig, starkare än de flesta jag känner. Och du klarar det. Så är det bara. Det kommer inte bara bli aspangbättre en vacker dag, men det kommer bli hanterbart. Det lovar jag Jenny. <3

2010-02-02 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback