20.50

Nu tycker jag att vi alla kan tacka Helena för det ända jag har på huvudet är "pengar rullar in det går bra nu". Verkligen super tack!

Idag blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev först att åka in till stan med Yohanna sötnos. Jag var nämligen tvungen att vifta med kortet för att köpa presenter till en liten nisse som fyller hela 20 år på måndag. Ja storebror även detta år blir du så mycket äldre än mig, jag fattar inte. Nyss var jag ju 10 och du typ 12. Hel galet vad tiden rusar på. I och försig fyller jag 18. Fast jag brukar säga att jag är fjorton för det mesta. För så pluttliten känner jag mig oftast.

Sedan hem en snabbis med lite mys i kanten. Eller lite fredags romance som Hanna sa. Sen ringer syrran och anser att jag ska med till kista. Nej var min första tanke, eftersom att det brukar bli rätt dyrt. Så hon mutar mig.. Med fika. Ja jag är en liten tjockis. Jag följde med, och precis som jag anade är jag nu circus 400 pix fattigare. Det blev ett par skor och en najs bh.

Nu är det fanimej dags för ett på tok för långt bad med hårinpackning och hela paketet. Sen krypa ner i sängen aldeles för tidigt och sätta på en töntig liten film. Kanske hänga mig ut genom fönstret för att tjuvröka lite? Låter som en plan. Puss Va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback