The being of my essence


Om dagen har vart bra eller inte kan diskuteras. Förmodligen i dagar. Men jag lutar utan vidare eftertanke åt ett nej. En dålig dag. Trots att inget har hänt för att utlösa det dåliga humöret existerar det och bara sitter på min axel. Allt känns groteskt, fult och hopplöst. Jag behöver en rejäl storm. Ett regn väder som spolar bort det fula.
Imorgon är det i alla fall en ny dag med nya möjligheter. Då hoppas vi att min bubbliga existerande personlighet har hittat hem! Men så länge får den här bilden (som vissa kallar porrig eller wannabe porrig) lämna sina spår i den här urtrista världen! Shuppa!

Kommentarer
Postat av: Charlie

omtyckt och faktiskt liiiiite porrig :)

2010-08-02 @ 01:44:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback