No regrets, just love


Ja idag är jag faktiskt på topp. Rätt så himla underbart. Kan vara för att roliga vänner hör av sig och är allmät bäst. Kan vara för att det regna så underbart härligt ute. Kan helt enkelt vara för att syrran ringde och vi hade ett väldigt roligt samtal. Kan fortfarande inte sluta skratta. Nu kör jag Katy Perry - Teenage Dream på högsta volym och känner att sommaren inte är slut än! Efter fredag, som kommer bli den sista festen innan skolan börjar för min del, då kan sommaren få vara över! Men än så länge är det ju faktiskt summer time! Nu ska jag fortsätta dansa runt i huset och sjunga så högt jag kan och bara stirra på regnet! Shuppa på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback