Ja, jag vill nog pussas


Känns lite halv lame att skolan börjar i morgon. Samtidigt som det känns helt okej att hösten kommer och för med sig vissa rutiner känns det ju faktiskt rätt kasst. Själva grejen att åka iväg till skolan varje morgon, träffa folk som tycker samma sak om mig som jag tycker om dom. Försöka få vardagen att funka med vissa idioter omkring en. Känns ju sådär. Men hey, jag har en garanterad date med somliga underbara också varje dag. Det kanske är så man får se det. Som en bra grej och faktiskt bara plocka fram allt kul som kommer i och med skolstarten. Man kommer i alla fall en dag närmare jul, om man nu gillar jul liksom. Kul kul. För övrigt fick jag höra att jag var söt idag. Eller nej okej. "Du är inte så pjåkig du heller ;)" Fick jag som svar när jag sa att han inte var så söt trotts allt. Hahah. Okej intrent kanske, det låter nog bara konstigt om ni läser det här nu som är så taget ur ett sammanhang liksom. En bra grej med den här dagen är ju att min älskade bästaste bästis ringde mig idag. Skönt att höra hans röst och se att han faktiskt inte var arg på mig, bara en väldigt upptagen man. Nu ska jag fortsätta mitt liv som hemmafru. Det började ju med att jag var iväg och storhandlade, sen var det ju bara att fortsätta med att ta all disk som tycks dyka upp från ingenstans och nu är det mitt aldeles egna rum som ska röjas lite till. Anyway. Smell you tomorrow mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Whoo doesn't? ;)

2010-08-19 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback