In the morning sun

Du är så förbaskat fin & jag kan helt enkelt inte sluta tänka på dig
Jag har verkligen haft två super duper mysiga dagar hos Zimbawe i la Haninge. Det var film marathon, pussar av småbarnen, planering av framtida händelser och som vanligt lite vanlig uppdatering. Idag var vi ute och lekte med barnen... fast jag tror att vi vuxna lekte mest. Jag tillexempel kände att jag var tvungen att kolla om jag fortfarande var kung på att hänga knäväck!


Förvånande nog var jag minst lika duktig idag som för tio år sedan! I morgon blir det till att bege sig till Papi. Ska åka tidigt på morgonen så jag kan spendera lite tid med familjen och så. Men först och främst ska jag köra på det klassiska kiosk hänget! Ja jag är rätt cool!
Måste lägga in som ett litet ps, välkomen till världen lilla Moa! Du är efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback