Im addicted to your pain


Just gonna stand there And watch me burn, but that's alright Because I like The way it hurts. Just gonna stand there And hear me cry, But that's alright Because I love The way you lie.


Undrar lite varför jag bryr mig. Eller egentligen vet jag varför jag bryr mig, bara det att jag vill förneka det in i det sista. Vill inte alls känna mig vid att jag faktiskt har ett behov av den uppmärksameht jag fick. Sjävla grejen att du inte hörde av dig gjorde det hela lite mer intressant, lite mer spännande. Älskar att jag alltid känner mer för dom som inte visar sig intresserade. Så jävla oskönt. Men hey det är mig vi pratar om. Det är så jag jobbar. Vill ha det jag inte kan få. Därför ville jag ha dig. Du var så offlimite man bara kunde vara. Du matchade precis alla krav på listan över det som är dåligt. Därför kändes det jävligt rätt. Det kändes rätt att göra fel, som vanligt. Jag inbillade mig att dina ord var på riktigt, fast att jag innerstinne visste att det du sa bara var för stunden. I guess I just love the way you lie... Because I love the way it hurts.. Åh vilken jävla klysha



Kommentarer
Postat av: Elin

då är vi två hjärtat <3

2010-08-23 @ 21:38:51
URL: http://elinluther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback