Idioter

Blir så arg på människor. Vad är det för idioter i den här jävla världen egentligen?! Drog ju från skolan tidigfare idag eftersom att jag mådde dåligt. Satt och sa till yohanna att jag var helt övertygad om att jag skulle svimma vilken sekund som hellst och inte alls kunde fokucera på skolarbetet. Så jag bestämde mig för att dra. När jag då stog och väntade på tunnelbanan svartnar det sådär mysigt för mina ögon och jag svimmar. Jag har ingen aning om hur länge jag är borta, men när jag väl vaknar till och inser att jag har svimmat inser jag också att ingen ingen ingen hade hjälpt mig. Där hade jag legat liksom, som sagt jag vet inte alls hur länge, medan alla andra fortsatte i sin egna värld. Idioter asså. Svin. Vad trode dom att jag gjorde egentligen? Typ tog en tupplur eller? Aja hur som. Nu sitter jag här hemma i min soffa och försöker hålla mig vaken. Har ont i huvet och känner mig inte överens med livet. Älskade Zimbawe håller mig ständigt under uppsikt genom att ringa var tredje sekund. Hon och Daniel turas om att tjata på mig. Dom vill åka och hämta mig, för om jag har hjärnskakning får jag ju inte somna och så. Men det känns som att lilla krångelbarnet jenny inte ska förstöra för precis alla liksom. Anyway, nu ska jag sätta på nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback